Rawatan Kencing Asli dan Pemulihan Untuk Lelaki dan Wanita

Rawatan Kencing Asli dan Pemulihan Untuk Lelaki dan Wanita

Pundi kencing terlalu aktif untuk lelaki dan wanita bukan luar biasa dan merupakan kelemahan sehari-hari untuk ramai orang. Beribu-ribu orang mencari hari yang bersih dari hari ke hari untuk idea-idea dan / atau ubat untuk membantu melegakan gejala-gejala kawalan kencing mereka. Ramai orang boleh pergi dengan tabiat makan yang baik untuk membantu melegakan masalah lemah kawalan kencing mereka.

Satu pundi kencing terlalu aktif (juga dikenali sebagai kencing) adalah apabila air kencing bocor akibat kekejangan otot sebelum anda boleh pergi ke bilik air a. Air kencing disimpan di dalam pundi kencing anda sehingga anda rasa keperluan untuk pergi ke bilik air. Apabila pundi kencing penuh air kencing mengalir ke dalam tiub yang dipanggil uretra. Sekali dalam tiub uretra otot berehat yang membolehkan air kencing untuk meninggalkan badan anda. Masalah pundi kencing berasal jika otot pundi kencing anda tidak mengecut atau otot uretra anda tidak berehat apabila mereka sepatutnya.

Kekejangan otot berlaku tanpa amaran yang boleh mengakibatkan keadaan yang sukar jika anda tidak berhampiran tandas a. Terdapat pad dewasa atau lampin yang boleh dipakai untuk mengelakkan kemalangan daripada berlaku. Tidak ada umur set sebenar tentang bila anda boleh mendapatkan pundi kencing terlalu aktif. Terdapat satu pundi kencing produk kawalan semulajadi untuk lelaki dan wanita yang akan membantu menguatkan otot ini dipanggil "Flostat". Bahan-bahan utama Flostat adalah ekstrak kuman soya dan ekstrak biji labu lipid percuma. Kedua-dua bahan-bahan, soya dan labu benih, bekerja pada menjaga pundi kencing dan saluran kencing yang sihat.

Sila lihat di laman web Flostat untuk maklumat lebih lanjut tentang masalah pundi kencing dan bagaimana mereka boleh membantu. Dengan melihat laman web Flostat, anda boleh mencari apa yang anda cari. Jangan biarkan pundi kencing terlalu aktif anda menghalang anda daripada melakukan perkara-perkara dalam kehidupan yang anda menikmati. Ambil satu minit untuk menyemak bagaimana anda boleh mengawal kehidupan anda lagi dengan mengikuti pautan di bawah yang akan memberi anda lebih banyak maklumat mengenai rawatan pundi kencing dan Flostat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar